marți, 5 mai 2015

Onix (Lux, Vol II) - Jennifer L. Armentrout


 Titlu: Onix ( Lux, vol 2)
Autor: Jennifer L. Armentro
Editură: Leda
Număr de pagini: 480

Cred că adesea m-am întrebat cum ar fi să fii conectat cu un om, să îi simţi prezenţa, sa îl simţi pe el ca si cum ar fi o gură de aer proaspătă, să simţi că ai atins nirvana sau poate să simţi că dragostea dintre voi este atât de intensă şi profundă încât să îţi poţi simţi gustul sufeltului sau poate gustul iubirii voastre. Desigur, am primit şi răspuns la întrebarea mea şi pot să vă zic că este senzaţional.
Îmi place dragostea dintre ei, nivelul de întelgere, firea lui Daemon de a avea grijă de ea,  care se dezvoltă parcă de la o pagină la alta. Devine din ce în ce mai protector, mai grijuliu şi atent. Unele cărţi de dragoste te plictisesc, însă nu a fost cazul aici. Te atrage exact ca un magnet. Parcă nu o poţi lăsa din mână până ce nu ajungi la final. Cartea devine un drog, ca un desert senzaţional şi cum imi plac deserturile, Katie este exact ca o căpşunică, iar Daemon ciocolata care o completează. Sunt dulci, sunt plăcuţi şi îţi demonstrează că dragostea adevărată trece prin orice si merită orice sacrificiu.  
Dar nu doar dragostea dintre cei doi sau flirturile sunt minunate. Conflictele, acţiunea care nu te lasă să te plictiseşti şi care te face să vrei din ce în ce mai mult.
În acest volum, apare şi un personaj nou, Blake, destul de şarmant, drăguţ, însă uneori se zice că aparenţele inşală. Se pare ca la Daemon nu au înşelat în totalitate, deşi iniţial nu a fost tocmai drăguţ cu Katie, dar mă întreb dacă la Blake aparenţele coincid cu esenţa.
De asemenea, mi-a plăcut transformarea lui Katie. A devenit mult mai curajoasă, stăpână pe ea, mai îndrăzneaţă.
Dacă v-a plăcut primul volum, sunt absolut sigură că şi acesta vă va încânta simţurile.

Mm, să vă arăt şi ce mi-a plăcut cel mai mult din carte:

“(..) – Nu atunci când eşti a mea. Daemon s-a desprins de zid şi m-a tras spre el. Iar tu eşti a mea."

“-Daemon, nu poţi să mă opreşti doar fiindcă vrei să mă protejezi.
El a întors capul spre mine
-Am nevoie să te protejez.”

 “Nu ştiu ce o să aducă ziua de mâine, cum o să fie anul care a început. … Dar singurul lucru pe care îl ştiu sigur e că ceea ce simt pentru tine nu se va schimba.”


Şi desigur, descrierea cărţii care nu poate să lipsească:

“O miză uriaşă, o chimie perfectă.
E foarte greu să fiu conectată cu Daemon Black…
Prin magia sa extraterestră, Daemon este hotărât să-mi demonstreze că ceea ce simte pentru mine e mai mult decât urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Aşa că încerc să-l ţin la distanţă, deşi e mai aprins ca niciodată în aceste zile reci de iarnă. Dar noi avem probleme mai mari.
Ceva mai rău decât arumii se află în oraş…
MA-ul este aici. Dacă descoperă ce poate face Daemon şi că există o conexiune între noi doi, atunci sunt terminată. La fel şi el.
Iar la şcoala noastră a venit un băiat nou, care are un secret. Ştie ce s-a întâmplat cu mine şi mă poate ajuta, dar pentru asta trebuie să-l mint pe Daemon şi să stau departe de el. De parca aş putea! Căci, în ciuda raţiunii, simt că mă îndrăgostesc de Daemon. Rău de tot.
Dar apoi totul se schimbă…
Am vazut pe cineva care nu ar trebui să mai fie în viaţă. Şi trebuie să-i spun lui Daemon, chiar dacă ştiu că nu va înceta să caute până ce nu va afla adevărul. Ce s-a întâmplat cu fratele lui? Cine l-a trădat?
Şi ce vrea MA-ul de la ei – de la mine?
Nimeni nu este cine pare a fi.
Şi nu toată lumea va supravieţui minciunilor…”
 -------------------------------------------------------------------------------------------

Să nu uităm de primul volum, care este de asemenea senzaţional. Recenzia este aici: Obsidian( Lux, vol I) - Jennifer L. Armentrout

2 comentarii:

  1. Și acesta mi-a plăcut, a fost mai plin de acțiune. Primul a fost așa, ca un intro, se cunosc ei, chestii, se tachinează tralalal! :)) Dar merită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am terminat toată seria şi îţi spun cu mâna pe inimă că trebuie să le citeşti pe toate. Nu se repetă nimic, e acţiune, e suspans, e şi puţină dragoste. Se întâmplă chestii pe care nici nu ţi le poţi imagina acum. Merită să le aştepţi pe celelalte!

      Ștergere