joi, 28 mai 2015

Îndrăzneşte să iubeşti - Katie McGarry (vol II)


Nume: Îndrăzneşte să iubeşti
Autor: Katie McGarry
Editura: Epica
Număr de pagini: 480


Desigur că după recenzia primei cărţi din această serie, pe care o găsiţi aici: Destine la limită - Katie McGarry (vol I) , nu pot decât să vă vorbesc despre volumul doi, care este la fel de intens şi de frumos ca şi primul. Îmi place că autoarea a ales să schimbe personajele, decât să ne plictisească cu poveştile aceloraşi personaje.
Îndrăzneşte să iubeşti o suprinde în prim-plan pe Beth,  dar desigur, şi pe irezistibilul Ryan. Beth este încântătoare şi ţi se lipeşte de suflet rapid. Are şi ea o poveste de viaţă zdruncinantă, ducându-şi propriile lupte. Este obligată să se mute la o altă şcoală împreună cu tatăl său, să îşi părăsească mama aparent, deşi păstrează tot timpul legătura, ştiind că are nevoie de ea. Beth era protecotorul ei, colacul ei de salvare. 
Ryan, duce aparent o viaţă perfectă, are o familie perfectă, prieteni, însă cum se întâmplă întotdeauna, aparenţele înşală. Şi el îşi are propriile probleme, lupte şi dorinţe ce nu sunt acceptate de cei din jurul lui. M-am îndrăgostit iremediabil de Ryan pentru felul în care s-a purtat cu ea, deşi iniţial a făcut-o pentru a obţine ceva de la tatăl ei, Scott. 
Dar desigur, ca în toate poveştile, mai există încă un personaj masculin Isaiah. Şi pe el l-am îndrăgit, însă nu îmi plăcea când se tot pune în faţa relaţiei dintre ea şi Ryan. Isaiah, este un suflet scump, care are grijă de Beth, care o ajută să iasă din probleme, însă ea îl vede doar ca pe un frate, iar el o vrea pe ea ca şi iubită. 
Credeţi că va reuşi să o convingă pe Beth şi să îl îndepărteze pe Ryan? Beth va trece peste trecut şi va reuşi să traiască în prezent, să se bucure de frumuseţile vieţii? Va reuşi oare Ryan, să facă îşi urmeze visul??
Astea sunt doar unele dintre puţinele întrebări pe care trebuie să le aflaţi, aşa că vă recomand din toată inima acastă carte minunată.

Să pătrundem puţin in lumea lui Beth:

"Tu vrei ca eu să fiu altcineva. Nu vrei ca eu să fiu eu. Eşti exact ca tata."

"Îmi place de tine. Îmi place de tine. Recunosc, eşti enervantă. Uneori mă iriţi până în pragul demenţei, dar eşti în stare să-mi dai replică ca nimeni altcineva. Atunci când râzi şi mie îmi vine să râd. Când zâmbeşti, îmi vine să zâmbesc. Ce naiba, vreau eu să fiu cel care te face să zâmbeşti. Şi eşti frumoasă. Ba nu, eşti chiar sexy, iar aseară a fost…."

Şi desigur, descrierea cărţii:

“Dac-ar ști cineva adevărul despre viața pe care o duce acasă Beth Risk, mama ei ar fi trimisă la închisoare, iar Beth, adolescenta de șaptesprezece ani, cine știe unde. Așa că ea își protejează mama cu orice preț. Până în ziua în care unchiul ei își face brusc apariția, forțând-o pe Beth să aleagă între libertatea mamei și propria fericire. Așa se întâmplă că Beth se pomenește locuind împreună cu o mătușă care n-o vrea și frecventând o școală care n-o înțelege. Deloc. Cu excepția unui băiat care n-ar trebui s-o înțeleagă, și totuși…
Ryan Stone e băiatul de aur al orașului, un jucător de baseball vedetă… cu secrete pe care nu le poate destăinui oricui. Nici măcar prietenilor cu care împarte totul, inclusiv permanentele provocări spre fapte nebunești. Iar cea mai nebunească dintre toate? S-o invite la o ieșire împreună pe skaterița care nici că putea să fie mai puțin interesată de el.
Dar ceea ce debutează ca o provocare ajunge să fie o atracție intensă la care nu se așteptau nici Ryan, nici Beth. Dintr-odată, băiatul cu imagine impecabilă își riscă împlinirea visurilor — și viața — pentru fata pe care o iubește, iar fata care nu lasă pe nimeni să se apropie prea mult se provoacă pe ea însăși să vrea totul…



2 comentarii: