miercuri, 19 august 2015

După ce ne-am întâlnit (After #1) - Anna Todd


Nume: După ce ne-am întâlnit (After #1)
Nume original: After
Autor: Anna Todd
Număr de pagini: 580
Editura: Trei
An apariţie: 2014

Aţi auzit de concursul organizat? Încă nu? Atunci înscrieţi-vă aici: Concurs #1 (daţi click pe concurs #1) 

Să aflăm povestea Tessei Young şi a lui Hardin, pentru că este una furmoasă, cu acţiune, plină de sentimente, de trăiri organice. Este o poveste ce te ţine cu sufletul la gură, o poveste ce merită descoperită şi savurată.
Tessa, este copilul model, este inteligentă, silitoare, pe scurt: copilul perfect. Aceasta intră la facultatea dorită, are un iubit model, ideal pentru viaţa ei ordonată ce nu poate fi scoasă după făgaşul perfecţiunii, asta până când se împrieteneşte cu noua ei colegă de cameră, Steph, o împătimită a petrecerilor, a frăţiilor şi a alcoolului. Tessa nu cunoscuse această viaţă, însă în curând, ajunge să fie prinsă în acest cerc, prinsă în lumea prietenilor ei, prinsă în lumea lui Hardin.
            Acesta din urmă este genul bad-boy, genul cuceritorului, care are toate fetele pe care le doreşte, dar care nu se implică niciodată. Deşi în aparenţă, pare un tip fără suflet, care doar se foloseşte de fete, în esenţă, mi-a părut chiar tipul băiatului sensibil. Sigur nu este ca Noah, iubitul Tessei, adică perfect, săritor, iubitor, genul băiatului pe care orice mamă şi-l doreşte pentru fiica ei, însă este genul care o face pe Tessa să simtă, să guste din viaţă.
            Relaţia lor, care nu este tocmai o relaţie, căci se ceartă tot timpul, creşte gradatat. Iniţial, Hardin încearcă să se ţină departe de Tessa, să o ţină şi pe ea la distanţă şi să nu se implice, însă atracţia electrizantă dintre ei, nu face această dorinţă realizabilă. Pur şi simplu, sunt atraşi ca doi magneţi, ce se află la polul opus, ce sunt total diferiţi. Totuşi, cum spune o vorba din popor: Extremele se atrag.  
            Să vă dezvălui ceea ce am văzut eu la aceşti tineri, care adesea se joacă de-a şoarecele şi piscica. Am văzut pasiune, am văzut afecţiune, dorinţă, grijă, ceartă, soldată uneori cu o împăcare dulce, iar alteori cu o altă cearta. Am văzut de-a lungul romanului, sentimente ce sunt şi în viaţa reală şi care uneori ne conduc fără să vrem precum, răutatea, invidia, lipsa respectului, prietenie falsă, oameni care nu par ceea ce sunt.
            Desigur, pot să vă spun că toate evenimentele ce se întâmplă de-a lungul cărţii nu sunt previzibile. Uneori o să vă socheze, alteori o să vă încălzească inima, pentru ca mai apoi să vină un duş rece şi să vă arate şi faţete urâte ale vieţii, ale existenţei. Este un amalgam, este un joc de noroc, iar ceea ce descrie perfect această carte este: Alba-neagra.
            O să-l vedeţi pe Hardin în diferite ipostaze, de la iubitul uneori ideal, la un adolescent rebel, la cuceritorul înăscut şi iar la o persoană care nu ştie decât să rănească şi să se joace cu sentimentele unor personae. Desigur, şi viaţa parcă complezează uneori împotriva lor, căci sigur, partea nu le-o ţine. O să descoperiţi o Tessa nesigură, perfecţionistă, pentru ca mai apoi să vă surprindă apariţia ei nebună, petrecăreată. Contrastul între iubitoare şi răzbunătoare, între loilaitatea de care dă dovadă, bunătatea şi alteori dorinţa de a răni sunt delicioase pentru amatorii de contrasturi, de esenţe şi de aparenţe, pentru amatorii de filosofie.
            Totul la cartea este este în afara cuvântului plictisitor, este o carte care vă va aduce lacrimi în ochi uneori, alteori zâmbete pe buze, nervi. Veţi fi părtaşi la încercările la care vor fi supuşi cei doi, însă cu siguranţă veţi savura această carte dacă sunteţi amatori de senzaţii tari, de amalgame de sentimente, de persoanje savuroase.
            Trebuie neapărat să faceţi cunoştinţă cu Hardin şi Tessa, cu Landon, fratele vitreg al lui Hardin şi totuşi cel mai bun prieten al Tessei, cu Zed, Steph, cu întreaga frăţie. Trebuie să vedeţi acţiunile lui Hardin, dorinţa lui Zed sau modul ideal al lui Landon de a se purta, de a fi un bun prieten, un stâlp de sprijin, asta până când…
Oare Hardin şi Tess vor rămâne împreună? Oare o va cuceri Zed pe Tessa sau Molly pe HArdin ? Steph va fi lângă ea la nevoie, ca prietenă a ei?
Trebuie să răspundeţi la aceste întrebări cu siguranţă, iar asta e posibil citind această carte.

Citate
“Mă faci…mă faci să vreau să fiu bun pentru tine…vreau să fiu bun pentru tine, Tess”

“- Sărută-mă, Tess, spune el lângă buzele mele.
Scutur din cap, iar el mârâie de frustrare.
-Te rog, sărută-mă. Am nevoie de tine. “

“ Eşti totul pentru mine, nu vreau să te pierd, spune el”


Sinopsis
Tessa Young e o fată cuminte, silitoare şi ordonată. După ce intră la universitate şi îl cunoaşte pe Hardin, viaţa ei se schimbă radical. Cu părul lui răvăşit, accentul britanic, tatuajele şi piercingurile, Hardin e complet diferit de băieţii pe care i-a întâlnit până acum. E arogant şi crud – ar avea toate motivele să-l urască. Dar felul în care o sărută trezeşte în ea o pasiune cum n-a mai simţit.
Deşi o respinge, spunând că nu-i este el alesul, Tessa e hotărâtă să insiste şi să-l găsească pe adevaratul Hardin, care a ridicat între el şi lume un zid de trădări şi minciuni. Tessa are deja iubitul perfect. Atunci de ce se luptă să treacă peste propria mândrie rănită şi peste prejudecăţile lui Hardin vizavi de fetele drăguţe ca ea?


3 comentarii:

  1. O altă serie de care m-am tot ferit! :)) Nu știu, cred că o să mă apuc și eu de ele după ce se mai liniștesc apele. Îmi plac coperțile, oricum, și sunt sigur că și povestea e frumoasă - mai ales după ce ți-am citit și recenzia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi pe asta ţi-o recomand cu mare drag. După ce te apuci şi le citeşti, aştept recenzia ta. Mă bucur că ai trecut pe aici şi mulţumesc!
    Spor la citit :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Abea astept sa pun mana pe seria asta <3

    RăspundețiȘtergere