vineri, 13 noiembrie 2015

"Toate sfârşiturile sunt la fel" de Andrei Cioată, în curând la Editura Celestium



Astăzi vreau să vă vorbesc de un om minunat pe care sigur mulţi dintre voi îl ştiţi, Anndrei, al cărui blog Wherethe rain falls, este destul de drag sufletului meu. Desigur, primul meu contact cu aceasta carte a fost chiar pe facebook, cand am văzut un post, am văzut o copertă fascinantă şi am ştiut că trebuie să o am nu doar pentru că autorul cărţii ştiu că este special, însă al doilea contact a fost absolute surprinzător.
Ca un om ce are puţin timp, căutam ceva pe minunatul facebook, însă am dat dintr-o pagină “ Toate sfârşiturile sunt la fel”. Nu am realizat că este pagina aceleiaşi cărţi despre care am spus “ Trebuie să o am cât mai curând posibil” ci am crezut că după titlul, este clar ceva genial. Sunt o fană a citatelor din cărţi, a lucrurilor sclipitoare, iar asta chiar aşa mi s-a părut pentru că automat mintea mea a completat acea propoziţie, pentru că m-a făcut inconştient să gândesc, să ajung într-un punct în care nu multe lucruri mă duc. " Toate sfârştiturile sunt la fel"...dureroase, lacrimogene, înnebunitoare, depresive, rele, inumane, negre...toate sfârştiturile sunt sfârşituri. Exact asta este ceea ce am gândit, iar ceea ce am gândit doar din titlu mi-a plăcut enorm, i-a plăcut enorm părţii mele iubitoare de filosofie.
            Presupun că întâmplarea a făcut să dau iar pe acea carte, însă după modul cum m-a atras titlul, este absolut clar că trebuie să fie şi un conţinut pe măsura lui Andrei, care sunt sigură că la bagajul acumulat, a făcut o carte superbă. Sunt nerăbdătoare să o am în mână şi mi-ar plăcea ca şi voi să fiţi, aşa că vă invit la lansarea cărţii lui Andrei Cioată, ce va apărea curând la Editura Celestium.


            Andrei, să ai mult noroc şi spor şi sper cu mare drag, cât mai mulţi cititori doritori de cărţi maginifice! Aşteptăm cu nerăbdarea cartea ta de debut ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu